Internet stanowi niezwykle elastyczny i ekonomiczny kanał marketingowy, który umożliwia docieranie do klientów z indywidualnymi komunikatami.
Marketing internetowy to promocja towarów i usług, docierająca zarówno do bieżących, jak i potencjalnych klientów. Promocja ta jest prowadzona online, przy użyciu narzędzi internetowych i obejmuje reklamę, budowanie wizerunku marki, pozycjonowanie serwisu internetowego w wynikach wyszukiwania. Internetowe narzędzia marketingowe – takie jak poczta elektroniczna i listy wysyłkowe, reklama online, biuletyny elektroniczne, programy lojalnościowe oraz dobrze zaprojektowany serwis internetowy – pozwalają na bardziej interaktywną komunikację, niż tradycyjne metody promocji. Narzędzia te pomagają gromadzić dane o klientach, a następnie wykorzystywać je do prezentowania zindywidualizowanych informacji o firmie i jej produktach.
Zalety marketingu internetowego:
- Łatwa mierzalność skuteczności reklamy
- Niskie koszty w porównaniu z tradycyjną reklamą
- Możliwość dotarcia do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców
Nasza firma pomoże Państwu zaprojektować i wdrożyć kampanię marketingu internetowego.